Wydział Komunikacji i Dróg
Wydział Komunikacji i Dróg realizuje zadania w zakresie rejestracji pojazdów, wydawania i zatrzymywania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdem, wydawania zaświadczeń, licencji i zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego, zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych.
Biura czynne:
pon. 8.30 - 16.30 - sprawy bez opłat, (8.15 - 16.00 - sprawy związane z rejestracją i inne sprawy związane z opłatami);
wt.-pt 7.30 - 14.30 - sprawy bez opłat (7.15 - 14.00 - sprawy związane z rejestracją i inne sprawy związane z opłatami);
- Ewa Szyguła-Marcinkowska - Naczelnik Wydziału - tel. 65 512 74 36, wew. 26
Prawa jazdy
tel. 65 512 74 36
- Katarzyna Szymańska - wew. 44
- Kamila Waszak - wew. 44
- Żaklina Sobierajska - wew. 38
Rejestracja pojazdów
tel. 65 511 94 71
- Mirosław Kiniorski - wew. 35
- Maria Łopuszewska - wew. 35
- Łukasz Szymański - wew. 36
- Maciej Werner - wew. 36
- Damian Skorczyk - wew. 46
- Katarzyna Karolczak - wew. 39
- Katarzyna Michalak - wew. 39